Slide2

Γεράσιμος Τσιάμαλος: Να έχετε περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις

Ο Γεράσιμος Τσιάμαλος, συνιδρυτής του CSSIgniter, της πρώτης ελληνικής προσπάθειας στο χώρο σχεδιασμού και ανάπτυξης premium WordPress themes, δραστηριοποιείται διεθνώς, με το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών του να είναι από την Αμερική.

WordPress themes είναι τα πρότυπα θέματα, που μπορεί οποιοσδήποτε να εγκαταστήσει στο δωρεάν CMS (σύστημα διαχείρισης περιεχομένου) WordPress.

Εγκαθιστώντας ένα theme, ο χρήστης έχει ένα πλήρως λειτουργικό website. Μπορεί επίσης να παρέμβει προγραμματιστικά και σχεδιαστικά στο theme ώστε να το προσαρμόσει στις ανάγκες του ή να προσθέσει λειτουργίες που επιθυμεί με επιπλέον plugins.

Ο Γεράσιμος Τσιάμαλος παρουσιάζει στο περιοδικό ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ την επιχειρηματική του πορεία, το όραμά του και συμβουλές για νέους επιχειρηματίες μέσα από τις απαντήσεις σε 11 ερωτήσεις που του θέσαμε.

1. Για να σας γνωρίσει το κοινό μας καλύτερα, πείτε μας λίγα λόγια για εσάς και για την επιχείρησή σας.

Ονομάζομαι Γεράσιμος Τσιάμαλος, είμαι web designer και πλέον συνιδρυτής του CSSIgniter.

Έχω αναλάβει το κομμάτι του σχεδιασμού και της προώθησης των themes, ο συνεργάτης μου και co-founder Ανάστης Σουργουτσίδης είναι backend/WordPress developer και έχει αναλάβει την υλοποίηση / μεταφορά των themes σε επίπεδο WordPress.

Επίσης, στην ομάδα μας ανήκουν ο Βασίλης Μαστοροστέργιος, ο οποίος έχει αναλάβει καθήκοντα frontend developer, και ο Νίκος Βούρβαχης, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την υποστήριξη των πελατών μας.

2. Πώς σας δημιουργήθηκε η ιδέα και πoια ήταν η αφορμή για να ξεκινήσετε;

Γνώρισα το WordPress κάποια στιγμή το 2007 οπότε και το χρησιμοποιούσα ως σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για sites πελατών μου.

Κάποια στιγμή το 2008 είδα πως ξεκινούσε να δημιουργείται μια καινούργια αγορά γύρω από τα WordPress themes. Το 2009 αποφάσισα να μπω στη συγκεκριμένη αγορά.

Η αφορμή ήταν η μεγάλη ζήτηση που υπήρχε και φυσικά η πολύ καλή γνώση του WordPress. Θεώρησα σωστό να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου.

3. Πολλοί θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους δουλειά, αντιμετωπίζουν όμως διάφορους φόβους και δυσκολίες. Ας πάμε στην περίοδο πριν κάνετε τα πρώτα επιχειρηματικά σας βήματα. Τι ήταν αυτό που σας εμπόδιζε να προχωρήσετε στο νέο εγχείρημα;

Το μεγαλύτερο εμπόδιο προσωπικά ήταν η έλλειψη κεφαλαίου.

Επίσης η έλλειψη εμπειρίας πώλησης προϊόντων / υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο ήταν κάτι που στην αρχή με φόβιζε αρκετά.

4. Έχετε να μας διηγηθείτε κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό που τελικά αποδείχθηκε καθοριστικό για την επιτυχή πορεία της επιχείρησής σας;

Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για επιτυχή πορεία ακόμα. Μπορούμε όμως να μιλάμε για σταθερή ανάπτυξη η οποία οφείλεται αποκλειστικά στη διάθεση της ομάδας για να προσφέρουμε ένα καλό προϊόν σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.

5. Η καθημερινή λειτουργία μιας επιχείρησης δεν είναι πάντα εύκολη. Ποια ήταν η πιο δύσκολη συγκυρία που αντιμετωπίσατε και τι κάνατε για να την ξεπεράσετε;

Η μεγαλύτερη συγκυρία που αντιμετωπίζουμε καθημερινά είναι η «κρίση» και η ελληνική πραγματικότητα σε σχέση με το επιχειρείν.

Προσπαθούμε να μείνουμε συγκεντρωμένοι και να απομονώσουμε την κατάσταση που επικρατεί γύρω μας.

5. Έχετε αποκτήσει πολύ σημαντική εμπειρία ως επιχειρηματίας. Αν ξεκινούσατε πάλι, τι θα κάνατε διαφορετικά;

Σίγουρα μπορούμε να μιλήσουμε για σημαντική εμπειρία όχι όμως με την έννοια της μακρόχρονης εμπειρίας.

Καθημερινά έρχομαι αντιμέτωπος με πράγματα που δεν γνωρίζω και πολλές φορές οι αποφάσεις που παίρνω προέρχονται από τη λογική που θέλει πάντα να βλέπω τα πράγματα μέσα από τα μάτια των πελατών μας.

Αν ξεκινούσα πάλι από την αρχή το μόνο πράγμα που θα έκανα διαφορετικά είναι να αντιμετωπίσω τα πράγματα πιο ψύχραιμα. Το άγχος και ο φόβος είναι πολύ κακοί σύμβουλοι σε κάθε ξεκίνημα – έννοιες που είχα σε πολύ μεγάλο βαθμό.

6. Τι συμβουλεύετε έναν επίδοξο επιχειρηματία, ο οποίος έχει την ιδέα και δεν ξέρει πώς να ξεκινήσει;

Να έχει περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις.

8. Μπορείτε να μας πείτε από ένα έως τρία στοιχεία της προσωπικότητας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επιχειρηματία;

Συστηματικότητα, ταπεινότητα, επιμονή, υπομονή και ήθος.

9. Πέρα από τη χειρόγραφη ατζέντα, που κάποιοι ακόμη έχουμε, πείτε μας ποιο είναι το βασικό εργαλείο, software, hardware ή app, που χρησιμοποιείτε καθημερινά για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη;

Μιας και δουλεύουμε απομακρυσμένα (όλοι από τα σπίτια μας, δεν υπάρχουν γραφεία) χρησιμοποιούμε το Basecamp για την επικοινωνία και οργάνωση των υποχρεώσεων μας.

10. Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο (ή blog) επιχειρηματικότητας ή προσωπικής βελτίωσης;

To REWORK των Jason Fried και David Heinemeier Hansson.

11. Ποιο είναι το όραμα σας για το μέλλον της επιχείρησής σας;

Στόχος μας είναι να βελτιώνουμε σε καθημερινή βάση το προϊόν μας, να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια βιώσιμη επιχείρηση και να προσφέρουμε στην κοινότητα του WordPress όσα περισσότερα μπορούμε.

Πηγή : http://www.epidotisimag.gr

Posted in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ.

One Comment

  1. Ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη επιχειρηματική προσπάθεια. Το WordPress είναι leader σε παγκόσμιο επίπεδο στα Content Management Systems που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία ιστοσελίδων. Συνεπώς η ανάπτυξη themes για αυτό έχει μεγάλη αγορά. Ο ανταγωνισμός βέβαια είναι παγκόσμιος αλλά οι Έλληνες έχουμε αποδείξει ότι όταν έχουμε ξεκάθαρο όραμα τα καταφέρνουμε μια χαρά. Εύχομαι καλή επιτυχία στο εγχείρημα σας.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>