40+1 επιθετικοί τρόποι για να επιβιώσετε στην κρίση

Υπάρχει μια συγκεκριμένη τακτική που μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση να βγει νικήτρια από μια δύσκολη οικονομική περίοδο όπως η σημερινή. Αυτή είναι η επίθεση. Αυτό που δεν κάνουν οι πολλοί και εφαρμόζουν οι λίγοι, με πολύ καλά αποτελέσματα. Όταν οι περισσότερες επιχειρήσεις κρατούν μια αμυντική στάση, τότε εκείνες που λειτουργούν επιθετικά κερδίζουν. Κερδίζουν μεγαλύτερο […]

Οδηγός Επιβίωσης για την Αντιμετώπιση της Οικονομικής Κρίσης για επιχειρηματίες

Πρόσφατα σε κάποιο συνέδριο σχετικά με την επιχειρηματικότητα, μου τέθηκε η εξής ερώτηση: Πως μπορούν οι επιχειρήσεις να επιβιώσουν σε μια τόσο έντονη περίοδο όπως τώρα με την κρίση στην Ελλάδα ; Ας κάνουμε πιο συγκεκριμένο λοιπόν το ερώτημα. Υπάρχει τρόπος να ανταπεξέλθουμε στην οικονομική κρίση; Θα μπορούσαμε επιπλέον και να αυξήσουμε ή ακόμη και […]

Ακολουθείτε εσείς μία στρατηγική Internet Marketing;

Αν και κάπως αργοπορημένα, ο Έλληνας επιχειρηματίας καταλαβαίνει ότι πρέπει να αρχίσει να επενδύει στο Internet Marketing – και όταν αναφέρομαι στο Internet Marketing, δεν εννοώ αποκλειστικά το SEO (την οργανική προώθηση μιας ιστοσελίδας). Το internet έχει αλλάξει τόσο πολύ ώστε, μια σοβαρή επιχείρηση, χρειάζεται να έχει κάποιον που θα ασχολείται με την διαδικτυακή της […]

Να ρίξω τις τιμές μου ή όχι;

ΟΧΙ μην τις ρίξεις. Τουλάχιστον όχι ακόμα μέχρι να κάνεις κάποιες σημαντικές ενέργειες. Μπήκα κατευθείαν στο θέμα – και αυτό γιατί ακούω όλο και ποιο συχνά ότι, «ο κόσμος αγοράζει το φθηνό και ο ανταγωνιστής μου πουλάει φθηνά – τι να κάνω;» Η απάντηση μου είναι: Μην ρίξετε τις τιμές σας σε καμία περίπτωση! Εάν […]

5 συμβουλές καριέρας από τον Steve Jobs

Ο ιδρυτής της Apple παραδίδει μαθήματα επιχειρηματικότητας. Η θριαμβευτική πορεία του Steve Jobs στην επιτυχία είναι θρυλική ιστορία. Δόθηκε προς υιοθεσία σε μικρή ηλικία, παράτησε το πανεπιστήμιο, αντάλλασε κουτάκια Coca Cola (αντί για χρήματα) για φαγητό και κατόπιν ίδρυσε την Apple τη δεκαετία του 1970. Ο 56χρονος, ήταν μεγιστάνας των υπολογιστών και κινητών και εφαρμογών και… […]

Τι κοινό έχουν ο Αϊνστάιν, ο Γκέιτς, ο Βαν Γκογκ και η Γουίνφρεϊ

Θα μπορούσαν να είχαν μείνει ένας αποτυχημένος επιχειρηματίας, ένας άχρηστος τεμπέλης νεαρός, μία από τις αμέτρητες ανήλικες μητέρες ή ένας δυσλεκτικός φοιτητής. Δεν το έβαλαν κάτω. Γιατί οι παραπάνω εξελίχθηκαν στον Μπιλ Γκέιτς, τον Αλμπερτ Αϊνστάιν, την Οπρα Γουίνφρεϊ και τον Ρίτσαρντ Μπράνσον. Είναι κάποιοι από τους εξαιρετικά επιτυχημένους ανθρώπους που σε κάποιο σημείο της […]

Συστάσεις, το πιο δυνατό μέσο διαφήμισης

Οι συστάσεις για ένα προϊόν από στόμα σε στόμα παραμένουν το πιο δυνατό μέσο διαφήμισης, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε η Nielsen. Το 84% των καταναλωτών ανά τον κόσμο δηλώνουν ότι εμπιστεύονται περισσότερο τις συστάσεις από φίλους και οικογένεια σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μέσα διαφήμισης, ποσοστό που αυξήθηκε κατά 6 […]

Είμαστε ό,τι πιστεύουμε;

Oι πεποιθήσεις είναι η πίστη που έχουμε σχετικά με κάτι. Αποτελούν τα ακράδαντα πιστεύω μας. Είναι η εσωτερική διαβεβαίωση ότι αυτό που βλέπουμε, κάνουμε, αισθανόμαστε, ή αντιμετωπίζουμε είναι αληθινό, υπαρκτό και ουσιώδες. Είναι μια βαθιά αίσθηση ότι είμαστε ή δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε κάτι. Μια πεποίθηση, για παράδειγμα, είναι το ότι κανείς δεν νοιάζεται […]

Κύριος μοχλός ανάπτυξης η καινοτομία

Αύξηση 250 εκατομμυρίων δολαρίων αναμένεται να σημειώσουν τα έσοδα των κορυφαίων καινοτόμων εταιρειών παγκοσμίως μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Οι παγκοσμίως κορυφαίες εταιρείες στην καινοτομία αναμένεται να παρουσιάσουν ανάπτυξη που θα ξεπερνά το 60% μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, αυξάνοντας τα έσοδά τους κατά τουλάχιστον 250 δισ. δολάρια. Και αυτό χάρη στην εφαρμογή προηγμένων στρατηγικών […]

Facebook Fan Page: 11 λόγοι που η επιχείρησή σας πρέπει να έχει

Το Facebook, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο (social network) της εποχής μας, είναι πλέον ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία marketing για κάθε επιχείρηση. Ένα μεγάλο μέρος των πελατών κάθε επιχείρησης περνάει αρκετή  ώρα της ημέρας επικοινωνώντας, διαβάζοντας, διασκεδάζοντας με περιεχόμενο κάθε τύπου (κείμενα, video κλπ) που δημιουργούν είτε οι ίδιοι οι χρήστες, είτε επιχειρήσεις και οργανισμοί. Παρακάτω,  έχω καταγράψει αναλυτικά 11 […]